Bible Black – recenze

Mladý středoškolák Mínas objeví v budově své školy tajnou místnost, která evidentně sloužila k starodávným rituálům na vyvolávaní démonů. Pod oltářem nalezne vzácnou knihu kouzel, kterou neváhá použít k ukojení svých sexuálních choutek. Spojí se se svou učitelkou Riekou Kitami, jenž je spolčena s démony a založí sektu. Rieka hledá panenskou dívku k provedení rituálu o Walpuržině noci, ale vyhlídne si Mínasovu nejlepší přítelkyni Imari a to Mínas samo sebou nehodlá nechat jen tak.[anotace]

Vydáno dne 07. 02. 2009
bible_black_01Na tohle DVD mě upozornil jeden ze známých na ICQ. Prý by to mohlo být zajímavé. Když jsem ho tedy uviděl v trafice, tak jsem si ho koupil, aniž se nějak zajímal o anotaci nebo zadní stranu obálky. Upozornění na přední straně, že se jedná o film neprodejný osobám mladším 18-ti let jsem považoval za reklamní trik, ale když jsem DVD po pár dnech pustil, nestačil jsem se po pár minutách divit 😉

Všechno začíná velmi slibně. Tajemná místnost s oltářem, který je ozářen mnoha svícemi. Oběť, která, zcela nahá, na něm leží a několik postav zahalených ve splývavých řízách, z nichž jedna drží na první pohled obrácený kříž, ze kterého se ale po oddálení záběru stává dlouhý meč. Život oběti se v tuto chvíli měří již na pouhé vteřiny. Meč se vzápětí noří do dívčího těla a oběť pod ďábelským pentagramem je dokonána.
Následuje střih a my se ocitáme v budově školy mezi japonskými teenagery. Jeden z nich, jak pravá anotace, se stal majitelem magické knihy a zpočátku snad nevědomě, začíná ovládat sexuální magii. Dívky se pod jeho pohledem mění v ochotné hračky, které neváhají splnit jakékoli přání, a že nejde o uvaření dobrého oběda, je víc než jasné.

biblle_black2Víc se k ději není nutné rozepisovat. Zpočátku zřejmá čarodějná zápletka se postupně rozmělňuje a slouží jenom jako přechod od jednoho pohlavního aktu k druhému. Ono se totiž ( a já to snad ještě nenapsal? ) jedná o čistokrevné, nebo čistokrevnou, hentai a s tímto zjištěním stojí a padá kvalita příběhu a hlavně očekávání každého diváka.
Vzhledem k tomu, že jsem dosud nic podobného neviděl, nemám s čím srovnávat. Kresba je podle mého názoru výborná a v mnohých případech hodně naturalistická. Trochu problém jsem měl s rozlišování dívčích postav. Vzhledem k tomu, že se v japonských školách nosí uniformy a dívky jsou zde vyvedeny s hodně podobnými postavami ( a obrovskými vnadami ), byl často jediným rozlišujícím faktorem jejich účes. Nejpodivnější na celém filmečku, disk totiž obsahuje pouze dvě epizody po osmadvaceti minutách, mi ale připadal dabing. Herci a hlavně herečky si k němu nejspíš odskočili v pauze na kávu při jiné práci. Občas tak připomínal slavnou scénu z filmu Slunce, seno a pár facek, kdy místní drbny sledují na faře pašované porno, dabované přes původní zvuk. ( Pamatujete ono slavné: můj bože, můj bože?) Dabing se tak stará o nechtěnou směšnost některých scén.

Pro milovníky hentai bude tato série, pokud bude s novinami i nadále vycházet, příjemným zpestřením mezi ostatními levnými tituly a pro nás ostatní se jednalo o zajímavou zkušenost a rozšíření obzorů. Ovšem já osobně rozhodně další padesátku utratím za něco rozhodně „dějovějšího“ 😉

*